Інструменти для дистанційного навчання + штучний інтелект
Можливості платформ, що допомагають організувати якісне та цікаве для учнів навчання. Використання штучного інтелекту на уроках.

Subject of advanced training:
Слівінська Ольга ОлександрівнаDevelopers / Program Developments:
Слівінська Ольга ОлександрівнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Біологія
- Географія
- Іноземна мова (англійська)
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Початкова школа
- Природничі науки
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Хімія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
Протягом практикуму учасники познайомляться з зовнішнім виглядом та можливостями застосування у роботі таких платформ:
І зустріч:
- Конструктор ребусів онлайн - створення яскравих ребусів.
- Wordwall - створення інтерактивних вправ, кросвордів, вікторин, навчальних ігор.
ІІ зустріч:
- Classroomscreen - можливості інтерактивної дошки.
- Mentimeter - створення опитувань, хмар слів, діаграм.
- Штучний інтелект - інтерв'ю з видатними особами. А також ШІ - помічник педагога.
Після практикуму учасники зможуть самостійно створювати матеріали на зазначених платформах, використовувати їх під час очного та дистанційного навчання.