Секрети успішного тренінгу
Метою освітньої програми є ознайомлення з поняттям тренінгу та його особливостями і структурою, а також навчання плануванню тренінгу, підготовці вправ відповідно до програми тренінгу та його обов’язкових етапів.
 
        
    Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Дистанційна академія TeachHubРозробники / розробниці програми:
Ганна СкрипкаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Заступник керівника
- Керівник
- Керівник гуртка
- Методист
- Психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Екологія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист Вітчизни
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Природознавство
- Технології
- Трудове навчання
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
Педагог отримує постійний доступ до навчальних матеріалів (відкрити та переглянути навчальні матеріали можна завжди). Також у слухача є можливість поспілкуватися з іншими учасниками курсу та тьютором на форумах, що є в дистанційному курсі.
| № | Тема | Лекції | Практичні | Сам. робота | Усього | 
| І. Тренінг та його структура | |||||
| 1. | Що таке тренінг та якою може бути його структура? | 0,5 | 0,5 | ||
| 2. | Вступний блок тренінгу: знайомство | 0,5 | 0,5 | ||
| 3. | Вступний блок тренінгу: визначення очікувань учасників від тренінгу | 0,5 | 0,5 | ||
| 4. | Основний блок тренінгу: методи навчання на тренінгу | 0,5 | 0,5 | ||
| 5. | Основний блок тренінгу: вправи-криголами | 0,5 | 0,5 | ||
| 6. | Завершальний блок тренінгу: вправи-криголами | 0,5 | 0,5 | ||
| Разом | 3 | 3 | |||
| ІІ. Як організувати тренінг | |||||
| 7. | П’ять проблемних ситуацій та як на них реагувати тренеру | 0,5 | 1,5 | 2 | |
| 8. | Як об’єднати в групи учасників тренінгу | 0,5 | 0,5 | ||
| 9. | Як не треба організовувати тренінг | 0,5 | 0,5 | ||
| Разом | 1,5 | 1,5 | 3 | ||
| ІІІ. Планування тренінгу | |||||
| 10. | Як спланувати тренінг | 0,5 | 0,5 | ||
| 11. | Оцінка ефективності тренінгу | 0,5 | 0,5 | ||
| 12. | Розробка плану тренінгу | 1 | 10 | 12 | |
| Разом | 1 | 1 | 10 | 13 | |
| Усього | 5,5 | 1 | 11,5 | 18 | |
| Знання і розуміння 
 | 
 | 
| Розвинені вміння | 
 | 
| Диспозиції (цінності, ставлення) | 
 | 
Зміст освітньої програми ураховує особливості професійної діяльності вчителя Нової української школи і визначається: вимогами суспільства знань щодо забезпечення закладів освіти висококваліфікованими фахівцями; основними напрямами державної політики у галузі освіти; Національною рамкою кваліфікації, освітніми стандартами, вимогами до компетентностей педагогічних працівників; запитами замовників освітніх послуг.
Зміст програми має практичну спрямованість та охоплює: змістовну, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації педагогів.
Структура освітньої програми передбачає опрацювання таких трьох модулів:
- Тренінг та його структура.
- Як організувати тренінг.
- Планування тренінгу.
Відповідно до навчального плану освітньої програми, тривалість навчання становить 18 академічних годин (0,6 кредиту ECTS) і не має часових обмежень: слухач самостійно планує свою навчальну діяльність (обирає час та темп навчання, консультується з тьютором).