
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Deleniti earum in paОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна/вечірня
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Вихователь-методист
- Вожатий
- Вчитель-реабілітолог
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник секції
- Керівник туристських груп
- Консультант
- Майстер виробничого навчання
- Перекладач-дактилолог
- Практичний психолог
- Старший вихователь
- Черговий з режиму
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Компетентності у галузі природничих наук
- Ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Біологія
- Біологія і екологія
- Болгарська мова
- Гагаузька мова
- Географія
- Громадянська освіта
- Екологія
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Історія України
- Креслення
- Математика
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Мистецтво (образотворче)
- Мистецтво (музичне)
- Молдовська мова
- Новогрецька мова
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Правознавство
- Природничі науки
- Природознавство
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Ромська мова
- Російська мова
- Румунська мова
- Словацька мова
- Трудове навчання
- Українська література
- Фізика
- Фізична культура
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1. Інклюзивна компетентність
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.5. Здатність надавати домедичну допомогу учасникам освітнього процесу
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г1. Прогностична компетентність
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
test
test